Minimusiker – Oppstart høsten 2021

Et av våre  tilbud høsten 2021 er Minimusiker! For de minste sammen med en voksen – utforsk en spennende musikalsk verden i samspill med andre små og store!

Minimusiker er et kurs hvor barna leker med musikk –  de får spille på og bli kjent med ulike musikkinstrumenter, de lærer både helt nye og noen gamle sanger, rim og regler med dans og bevegelser til.
En gruppe har plass til 6 barn og samlingen tilrettelegges barnets alder. Sangene som brukes får deltagerne med seg hjem slik at de kan bli godt kjent med dem i løpet av kurset.
40 min per uke. 6 eller 12 uker per semester.
Gruppe 1: Mandager  (For barn 1 år med voksen)
Gruppe 2: Mandager (For barn 2-3 år med voksen)
Gruppe 3: Mandager (For barn 4-5 år med voksen)
Ta kontakt ved interesse med: kenneth@bykirken.no

Minimusiker i Bykirken Kulturskole ledes av Ingunn Sørli Øksnes som også underviser i fiolin.

Fra tidligere deltakere på Minimusiker:
«Minimusiker er en kjempefin aktivitet for de minste med instrumenter, rytmer og sang som fenger både store og små»
«Minimusiker er fantastisk! Ingunn har en unik evne til å skape et opplegg og en atmosfære som innbyr til lek, moro, læring og musikkutfoldelse».
«Her får barna lære og leke seg med eksklusiv musikk som vil huskes og være til glede i mange år»