SØK OM PLASS FOR HØSTEN 2017 NÅ!

Hos oss er musikkglede og musikalsk utvikling de to viktigste strengene vi spiller på. Det å skape musikk sammen med andre er kjempegøy – og det vil vi at våre elever skal oppdage så tidlig som mulig. Se for deg første gang gitarriffet til ”Wild thing” sitter der det skal. Når brekket bassisten og trommisen har øvd på endelig er perfekt. Når hele bandet får bygget opp broa til Hey Jude. Den følelsen er det umulig å få alene.

I Bykirken Kulturskole utvikler, utforsker og utfolder vi oss sammen. Våre lærere er engasjerte og har lang erfaring som både utøvende musikere, produsenter og pedagoger. De evner å se elevens nivå – samtidig som de veileder elevene videre i sin musikalske utvikling.

Drømmer du fortsatt?

Vår kulturskole er for alle aldre. Mange voksne har gått med en drøm om å beherske et musikkinstrument. Den drømmen kan få liv hos oss! Derfor har vi ingen øvre aldersgrense.

Vi tilbyr kurs til alle aldre – allerede fra 1 år! Du skal kunne stole på at barnet ditt blir godt tatt vare på gjennom sunne verdier, holdninger og omgivelser.

Lokalene våre er godt egnet til musikkundervisning, og vi har til og med en skikkelig scene, som vi håper at alle våre elever entrer!

Så kom og opplev hva musikk kan gjøre når du selv er en del av den!

Kristoffer Yddal Bjerke – daglig leder i Bykirken Kulturskole Tønsberg