Fremdeles ledige plasser på vårens kurs!

Et riktig godt nytt år ønskes fra alle oss i Bykirken Kulturskole! Vi gleder oss til å fortsette reisen sammen med både nye og gamle elever. Det er fremdeles mulig å søke om plass på vårens kurs!

Vi har tilbud på sang, fiolin, gitar, trommer, piano, bassgitar, musikkproduksjon, låtskriving og minimusiker.  Velkommen til et pulserende miljø med musikkglede i fokus, i supre lokaler sentralt i Tønsberg!

3 kommentarer til «Fremdeles ledige plasser på vårens kurs!»

1. Hei!
      Har forsøkt å sende deg svar på e-post tidligere. Alle våre kurs er i gang, men det er ingenting i veien for å søke om plass likevel. VI har fortløpende opptak på de plassene som er ledige, og man betaler for de undervisningsukene som gjenstår av semesteret. Ta gjerne kontakt med meg på kristoffer@bykirken.no for mer informasjon. Mvh. Kristoffer

Det er stengt for kommentarer.